ســـ.يــــا.ســ.ت چيست؟؟؟!!!!!!!
 
دوستت دارم
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 14:19 ::  نويسنده : نگار       

ســـ.يــــا.ســ.ت چيست؟؟؟!!!!!!!

 

یك روز یک پسر کوچولو که می خواست انشاء بنویسه از پدرش می پرسه: پدرجان !

 

لطفا برای من بگین س ی اس ت یعنی چی ؟                                                                   پدرش فکر می کنه و می گه :بهترین راه اینه که من برای تویک مثال در مورد خانواده خودمون بزنم که تو متوجه سیاست بشی .

 

من حکومت هستم، چون همه چیز رو در خونهمن تعیین می کنم.. مامانت جامعه هست، چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه.کلفتمون ملت فقیر و پا برهنه هست، چون از صبح تا شب کار می کنه وهیچی نداره.تو روشنفکری چون داری درس می خونی و پسر فهمیده ای هستی.داداش کوچیکت هم که دو سالش هست،نسل آینده است.

 

امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست و فردابتونی در این مورد بیشتر فکر کنی.

 

پسر کوچولو نصف شب با صدای برادر کوچیکش از خواب می پره. می ره به اتاق برادر کوچیکش و      می بینه زیرشرو کثیف کرده و داره توی خرابی خودش دست و پا می زنه. می ره توی اتاق خواب پدر و مادرش و می بینه پدرش توی تخت نیست و مادرش به خواب عمیقی فرو رفته و هر کار می کنه مادرش از خواب بیدار نمی شه. می ره تو اتاق کلفت شون که اون رو بیدارکنه، می بینه باباش توی تخت کلفتشون خوابیده .....؟؟؟؟

 

میره و سر جاش می خوابه و فردا صبح از خواب بیدار می شه.

 

 فردا صبح باباش ازش می پرسه: پسرم! فهمیدی س یاس ت چیست؟ پسر می گه:بله پدر، دیشب فهمیدم که سیاست چی هست.سیاست یعنی اینکه حکومت، ترتیب ملت فقیر و پا برهنه رو می ده، درحالی که جامعه به خواب عمیقی فرورفته و روشنفکر هر کاری می کنه نمیتونه جامعه رو بیدار کنه، در حالیکه نسل آینده داره توی گه خودش دست و پا می زنه !!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

وب ساز
ساعت14:33---2 اسفند 1389
آیا تا به حال اندیشیه اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟

بهترین کار این است که از امـروز یـک کـار مـطمئــن و سـودده را آغـاز نموده و بـدون اتکـا و تکـیه بـه دیگـران و سـایتهـایی کـه معلوم نیست کـلاهـبردار هـستند یـا خیـر , شـروع به کسب درآمد از اینترنت نموده و در منزل درآمد کسب نمایید .
محصول فوق فروشگاه ساز طلایی مخـتص کـسب درآمد از اینترنت است که جهت کسب درآمـد از اینترنـت طراحـی گـردیـده تا هـر کسی بـتوانـد با اسـتفـاده از دسـتورات و آمـوزشـهای آن بـه کـسب درآمـد از اینتـرنت دسـت یابـد . ناگفته نماند که هیچ روشی وجود ندارد که 100% کامل و بـی نقـص بـاشد و هـمه افـراد بـتوانـند با استفاده از آن به یک اندازه و مثل هم درآمد کسب کنند اما در فروشگاه ساز طلایی فـوق تـلاش گـردیـده اسـت تـا روشـهایی ارائـه گردد که اسـتاندارد و بی عـیب بـاشـد (ذات کـار و روشـی که آموزش داده می شـود و قـرار اسـت شـما اسـتفاده نـمایید واقـعی و درآمـدزا بـاشد نه اینکه مـثل بـسیاری از روشها بی فایده , کلاهبردار و یا مقطعی باشد) تا اکثـر افـراد بـتوانند بـدون نـیاز به دانش و مهارت خاص از آن استفاده نموده و به درآمد برسند.
مطمئن ترین فروشگاه ساز طلایی جهت کسب درآمد از اینترنت است که قادر است شما را به درآمد اینترنتی برساند
شما امروز فقط سه گام با کسب درآمد فاصله دارید :
1 : تصمیم قاطع برای شروع کار
2: تهیه فروشگاه ساز طلایی
3: اجرایی کردن محصولات خود برای فروش

هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای خوب , مناسب , قانونی و شرعی از اینترنت به دست آورید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس negar2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 22515
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1